Lexmondse & Heicopse Kwis 2021

!! Lexmondse & Heicopse Kwis 2021 – Inschrijving geopend !!

We zijn blij dat we bekend mogen maken dat de Lexmondse & Heicopse Kwis 2021 eindelijk plaats kan gaan vinden! De tweede editie van deze Kwis vindt plaats op vrijdag 29 oktober.

Het inschrijfgeld per team is 15 euro, te betalen bij het ophalen van het kwisboek. De inschrijving sluit op woensdag 13 oktober.

De uitslag van de Kwis doen we samen in Huis het Bosch Lexmond op zaterdag 20 november.

Teams

De Lexmondse & Heicopse Kwis is een titanenstrijd om de eretitel van het Beste Team. Je maakt zelf een team met je vrienden, buurtvereniging, chauffeurs, voetballers, ondernemers, midgetgolfers, appelboeren of wat dan ook. De geadviseerde minimum grootte is 5 personen en dan wordt het al best een zware klus.

Opzet

Op de dag van de Kwis kan elk team om 18:30 uur het kwisboek ophalen bij de Oranjevereniging Lexmond in Huis het Bosch (voor de Lexmondse teams) óf bij de Oranjevereniging Hei- en Boeicop in ’t Trefpunt (voor de Heicopse teams). Het kwisboek bevat alle informatie over de Kwis, maar vooral ook de vragen. Makkelijke & Moeilijke, over van alles en nog wat.

Het boek neem je mee terug naar de teamlocatie. Dat is meestal bij iemand thuis, maar dat mag je helemaal zelf weten. Alleen ’t Trefpunt & de foyer van Huis het Bosch zijn niet toegestaan als locatie.

Uiterlijk om 23:30 uur lever je het Kwisboek ingevuld weer in bij de Oranjeverenigingen bij óf Huis het Bosch óf ’t Trefpunt.

Aandachtspunten

Hulpmiddelen zijn toegestaan. Internet, bellen naar slimme collega’s, raadplegen van encyclopedieën, alles mag. Zorg dat je smartphone opgeladen is.

Inschrijven

De inschrijving is geopend! Inschrijven kan gewoon per e-mail. In de e-mail zet je:

• Jouw voor- en achternaam
  • Jouw 06-nummer
  • De naam van het team
  • Het adres van de teamlocatie tijdens de kwis

Ons gezamenlijke e-mailadres is: kwis@oranjevereniging-lexmond.nl

Uitslagen

Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk. Als je denkt; ik kan betere vragen maken óf ik kan beter nakijken. Hulp kunnen we altijd gebruiken 😉