Privacybeleid voor leden

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Daarom willen we je graag informeren over onze privacyverklaring in het kader van de nieuwe wet AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) die op 25 mei 2018 is ingegaan. We hebben een privacyverklaring opgesteld om duidelijkere informatie te geven over hoe we je gegevens bewaren en gebruiken.

Jij bent lid van Oranjevereniging Hei- en Boeicop en je hebt destijds aangegeven nieuwsberichten over onze vereniging te willen ontvangen per mail. Hierdoor ben jij opgenomen in onze mailinglijst.

Welke gegevens hebben wij en hoe bewaren wij dat?
De Oranjevereniging heeft jouw persoonsgegevens (naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres) in een Excel-bestand dat zichtbaar is voor de bestuursleden van Oranjevereniging Hei- en Boeicop. Jouw gegevens worden nooit met derden gedeeld. Wij gebruiken deze gegevens alleen voor het versturen van de contributiebrief en om jou te informeren over nieuws en activiteiten van de Oranjevereniging. Wij blijven jou ook in de toekomst graag op de hoogte houden!

Bewaartermijn
Wij bewaren jouw gegevens zolang je lid bent bij ons en zolang als wettelijk is toegestaan na opzegging van jouw lidmaatschap.

Beeldmateriaal
Op social media plaatsen wij regelmatig foto’s van activiteiten. Het kan voorkomen dat jij daar als lid ook op staat. We gaan ervan uit dat je daarmee instemt. Als je dat niet wilt laat het ons dan weten, dan zullen we je foto verwijderen of jou onherkenbaar maken.

Uitschrijven voor nieuwsberichten
In verband met de nieuwe wet zijn wij verplicht jou te wijzen op de mogelijkheid dat wanneer jij geen nieuwsbrieven meer van ons wilt ontvangen, je jezelf eenvoudig uit kunt schrijven via een mailtje naar info@ovheienboeicop.nl

Zorgvuldigheid blijven wij handhaven
Wij zullen net zo zorgvuldig met jouw gegevens omgaan als we altijd hebben gedaan en jouw gegevens uitsluitend gebruiken om je op de hoogte te houden van nieuws en onze activiteiten.