Nog geen lid van de Oranjevereniging Hei- en Boeicop?
Wij zouden het leuk vinden om u/jou als nieuw lid te verwelkomen!

De Oranjevereniging biedt door het jaar heen een gevarieerd programma aan voor jong en oud. Wij organiseren gezellige activiteiten waar u als lid (regelmatig gratis) aan mee kunt doen. Zo leert u de inwoners van Heicop kennen en draagt u bij aan de saamhorigheid van het dorp.

Een greep uit onze activiteiten:

Koningsdag: op de verjaardag van onze koning organiseren wij een programma voor jong en oud. ’s Ochtends starten we met de aubade bij het oude gemeentehuis en daarna is er een programma voor de kinderen op het voetbalveld van HSSC’61.
’s Middags is er een programma waar (ook) de volwassenen aan mee kunnen doen.

Feestweek: elk dorp in gemeente Zederik houdt elke vijf jaar een feestweek. De naam zegt het al: een week met alleen maar gezellige activiteiten voor jong en oud. Dit is altijd de laatste week van de zomervakantie. In 2018 is Hei- en Boeicop weer aan de beurt. Dit wilt u zeker niet missen!

Sinterklaasintocht: alle kinderen van de basisschool t/m groep 6 zijn welkom op het feest van de goedheiligman. De Sint met zijn Pieten worden feestelijk binnen gehaald en aansluitend wordt in de sporthal een leuke middag voor de kinderen georganiseerd en krijgen alle kinderen na afloop wat lekkers en een cadeautje.

Seniorenmiddag: voor alle 55+-ers wordt er elk jaar een gezellige middag en avond georganiseerd. Er worden spelletjes gedaan, men kan bijkletsen en er wordt een lekkere broodmaaltijd genuttigd.

Ledenvergadering: we vinden het belangrijk dat u uw mening laat horen en suggesties aan ons doorgeeft. Dit kan door een van onze bestuursleden aan te spreken, maar u kunt uw stem ook laten horen op de jaarlijkse ledenvergadering (altijd in februari). U bent van harte welkom!

Overige activiteiten: elk jaar proberen we weer een mooi programma samen te stellen. De ene keer wordt er een viswedstrijd, après-ski party of Oktoberfest georganiseerd en de andere keer een Zwoele Zomeravond. En soms wordt er spontaan iets georganiseerd. Houdt hiervoor onze website en social media in de gaten.

Zoals u kunt lezen zijn wij een bloeiende en actieve vereniging en heeft u hiermee iets meer inzicht gekregen in wat onze vereniging doet. Wij willen graag dat iedereen het naar zijn zin heeft in Heicop. Uiteraard kunt u lid worden van onze vereniging. Voor maar € 10,- per jaar (voor het hele gezin, mits uw kinderen onder de 16 jaar zijn) bent u al lid. Als kinderen boven de 16 jaar zijn, worden zij geacht zelf lid te worden van onze vereniging.

Stuur een mailtje naar ovheienboeicop@live.nl met daarin uw naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres, dan maken wij u graag lid.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons bereiken via het bovenstaande e-mailadres. Ook kunt u de bestuursleden apart benaderen. Kijk voor deze contactgegevens onder het kopje Bestuur.

Wij hopen u snel te mogen begroeten bij een van onze activiteiten, van harte welkom