Kwistime!

Let op!

De bekendmaking van de winnaar van Lexmondse en Hei- en Boeicopse kwis is tot nader order uitgesteld en zal dus NIET plaats vinden aankomende zaterdag (14 Maart).

In 2020 vindt de Lexmondse en Heicopse Kwis plaats op vrijdag 7 februari.

Het inschrijfgeld per team is 15 euro, te betalen bij het ophalen van het kwisboek. De inschrijving sluit op vrijdag 24 januari 2020.

Voor Hei- en Boeicop is dit de eerste keer maar wij organiseren het samen met onze vrienden van Oranjevereniging Lexmond!

Heicoppers kunnen nu meedoen met hun eigen teams en hebben ook een eigen geheime proef in Hei- en Boeicop! Voor de Lexmondse teams verandert er niets.

De uitslag van de kwis doen we samen in Huis het Bosch op zaterdag 14 maart.

Teams
De Lexmondse en Heicopse Kwis is een titanen strijd om de eretitel van het Beste Team. Je maakt zelf een team met je vrienden, buurtvereniging, chauffeurs, voetballers, ondernemers, midgetgolfers, klussers, appelboeren of wat dan ook. De geadviseerde minimum grootte is vijf personen en dan wordt het al best een zware klus.

Opzet
Op de dag van de kwis kan elk team om 18:30 uur het kwisboek ophalen bij de Oranjevereniging in ‘t Trefpunt. Het kwisboek bevat alle informatie over de kwis, maar vooral ook de vragen. Makkelijke en moeilijke. Over blauw bloed, voetbal, Lexmond en wat al niet.

Het boek neem je mee terug naar de teamlocatie. Dat is meestal bij iemand thuis, maar dat mag je helemaal zelf weten.
Alleen ‘t Trefpunt & de foyer van Huis het Bosch zijn niet toegestaan als teamlocatie.

Uiterlijk om 23:30 uur lever je het kwisboek ingevuld weer in bij de Oranjevereniging in ‘t Trefpunt. Bij voorkeur met je hele team zodat je bij Fokko en Patricia aan de bar kan pochen over wat je allemaal wist en snel een rondje kunt gaan halen als het gaat over de vragen die je blijkbaar toch niet zo goed begrepen had..

Aandachtspunten
Zorg dat je de paraplu en zaklamp klaar hebt staan, voor sommige vragen zal je het dorp in moeten.
Heb je een groot team, misschien dat je dan even iemand kan missen die met de auto wat verder weg kan antwoorden kan gaan zoeken.
Hulpmiddelen zijn toegestaan. Internet, leden van de historische vereniging, die ene persoon die alles weet van sieraden of trekkers, alles mag. Zorg dat je mobieltje opgeladen is.

Uitslag
De uitslag van de Lexmondse en Heicopse Kwis wordt bekendgemaakt bij de prijsuitreiking in Huis het Bosch.

We zijn open! Inschrijven kan gewoon per email. In de email zet je:

• jouw voor en achternaam
  • je 06 nummer voor de kwis app
  • de naam van het team
  • het adres van de teamlocatie tijdens de kwis

Ons gezamenlijk e-mailadres is: kwis@oranjevereniging-lexmond.nl

Uitslagen
Zoals in het reglement staat: de organisatie heeft altijd gelijk.
Als je denkt zelf betere vragen te kunnen maken of beter te kunnen nakijken: hulp kunnen we altijd gebruiken!

Vragen en antwoorden boeken van eerdere edities Lexmond:

Vragen en antwoordenboek

Vragen en antwoorden boek